21/12

Igår såg jag Robert Wells, massa gånger.
Han spelade i gamlebys köpcentrum, och gjorde reklam för sin nya skiva. Synd att jag jobbade men fick ju ändå nästan första parkett eftersom jag kunde kika ut på scen när det inte var några kunder i butiken.
Han var jäkligt bra, och ganska maffig även om han mestadells spelade musik från Chopin, Beethoven och Rachmaninow. Men sedan tog han in lite gammalt från Rhapsody in rock och det är sjukt vad bara ett piano och ett par fingrar kan ådstakomma.
När jag skulle traska hem från jobbet stod han och hans "gäng" utanför centrum och skulle precis skulle hoppa in i sina bilar, tänkte fråga om en autograf men modet svek mig. Är inget stort wells fan, men hade varit roligt nu när man ändå gick förbi 2 m ifrån.

Kallt som tusan idag, trodde ett tag att näsan skulle få köldskador när jag gick till bussen. I Morgon blir det allt att ta bilen till jobbet !

Nu blir det lite träning, eftersom jag missa igår pga jobbet så ska jag nog vara med och jaga mina spelare på plan idag lite istället:) Ciao



Kommentarer
sara

det var så sjukt skönt, har gått och frusik o flera dar och så äntligen varmt mot huden :) så gör det du!

du skulle frågat om autograf, så hade ja kunnat få den o ge mamma i julklapp, hennes favvis haha :D

2010-12-21 @ 23:18:03
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
sara

tack för julkortet förresten!

såg ut som lisa på framsidan :)

2010-12-21 @ 23:18:35
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0