23/12

Efter en dag som började 07:30 och slutade 18:30 var det ganska skönt att komma hem till mamma och pappa som lagat lite god julmat. Sedan var tanken att jag skulle kollat på uppesittarkvällen med bingolotto och V75. Men blev att läsa ut min bok(Farlig förälskelse) jag köpte häromdagen sen att kolla på filmen The Holiday. Det är nog min nya favorit film.  OCH! Jude Law är ju så grymt snygg i den. Hade ingen aning om att det var han förän jag såg efter texterna.
Låter säkert som en hormon rubbad tonåring men oj, vilken kille.. synd att det bara är film;)

Nu blir det en dusch sen sängen, sovmorgon till minst nio i morgon. Det ser jag fram emot och hoppas jag sover gott och vaknar upp till en härlig Julaftons morgon med hela familjen hemma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0