27/12


Vaknade upp i överum efter en konstig natt, var hur trött som helst men kunde ändå inte sova, och när jag väl somnade drömde jag att mina bästa kompis skulle mördas och jag fick slita häcken av mig för att rädda henne.
Så var rätt trött idag!
Men svärmor fixade i ordning spagetti och köttfärssås till lunch som är så gott! speciellt när hon gör det. och därför kändes det lite lättare att gå till jobbet sen vid ett.

Efter jobbet blev det raka spåret till träning, där det tyvärr inte var så många. Men vi som var där hade i alla fall roligt, blev lite små måls lir och sen skott. Avslutades med lite armhävningar, sittupps och rygglyft. Och till och med Sara gjorde fys! blev så förundrar så var tvungen att ta kort;)
Skönt att man kan ha en sån träning ibland där det är lite fniss och skoj, därav den hyper seriösa bilden på Lilly & Larsson på slutet;)

Peace


Kommentarer
sara

till och med sara!?

tack för den charlie jag brukar faktiskt göra det, men inte mer än vad som behövs ;) tss

ses imorgon pusss

2010-12-30 @ 23:35:15
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0