6/12

Ganska seg dag på jobbet, men fick lifta hem med Sara så hann i tid till träningen i alla fall. Träningen var dock lite tung, roligt men jobbigt eftersom man var så slut i kroppen efter gårdagens match.

I morgon ska jag klippa mig, men är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra. Tror jag har bestämt mig för att klippa lugg igen, och färga blondt med gyllen bruna slingor.. men får se, ska spana på lite på internet och se om jag hittar något jag gillar.
Var ju blond och hade lugg förra vintern.. . rik
tigt nöjd var jag då, men kanske inte blir lika fint om jag inte är lika blond som jag var då.. Aja det återstår att se hur det blir i morgon. Jag får uppdatera med före och efter bild då:)

En bild från när jag var i Spanien, Jag & Pernilla innan fest. Luggen blir nog av men inte färgen.. alldeles för ljust nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0