7/12

Hade en härlig dag på stan med Karin & Jakob, vi kollade kläder + skor, samt gick och fnissade åt allt möjligt.. tänkt vad roligt man kan ha:) Hittade dock inget på stan men stod och valde mellan ett par skor igen, la iaf undan ett par denna gång.. dock betydligt dyrare än vad jag tänkt mig.. Men det får väl gå för denna gång.. mailade din sko och frågade om de kommer få in min doja i strl 39 igen, annars är det ju onödigt om jag fortfarande går och suktar.
Sedan åt vi china bufé innan det var dags för klippning. Jakob och karin satt med första timmen och det blev mycket skratt där med, nästan så jag blev lite orolig att Vewe skulle klippa snett för vi hade så roligt. Men det blev bra och blev nöjd. Blev väldigt kort men gillar färgerna bra.. blonda, gyllebruna och kopparfärgade slingor fick det bli, samt 10 cm på längden och lugg.
Trots mina knappa data kunskaper har jag med lite hjälp lyckats knåpa ihop ett litet kollage så man ser lite skillnad iaf.
Mamma gillande nya frillan, dock nämde hon genast att jag såg 5 år yngre ut än innan, " nu får du börja visa legitimaion igen gumman" (haha, som om jag inte alltid får göra de)


Kommentarer
sara

skitsnyggt! å nu blev jag med sugen på lugg.

du passar asbra i det!

2010-12-08 @ 00:08:14
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
sara

sv. jag ska ju flytta :D:D:D wihuu

pusss

2010-12-08 @ 12:21:48
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
Emma

sv: Va söt du är ! Ja jag vet men ibland suger de faktiskt att plugga... jag säger till om de kör ihop sig !

förresten blev ditt hår super bra :)

pusss

2010-12-08 @ 15:02:11
URL: http://stenborgopysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0