14/4

The day before D-day

Har nu nästan packat klart allt inför Tournament of Åland som vi åker iväg på i morgon bitti. Återstår bara det sista att packa i mogon.
Hann med en snabbdejt med Markus i Gamleby efter jobbet, pizza & promenad, behövde ladda med lite kärlek så jag slipper få abstinens på Åland.
Nu är det också sista chansen att ändra min framtid, men tror jag har kommit på en bra lösning efter mycket prat med familjen.
Nu hoppas jag bara att ödet tar mig till den ultimata lösningen, dock dröjer det ju innan beskedet men men.
Hoppas ni alla får en toppen helg här hemma i Sverige och håll tummarna för oss på andra sidan Östersjön!
Peace out / C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0