21/4

Inte mycket tid över till annat idag förutom jobb. Håller just nu på att bränna en cd skiva tills i morgon och ska snart börja packa lite.
Vi åker ett gäng till Linköping för att kolla World Challenge i Innebandy samt festa och låta spontaniteten flöda lite den tiden vi har ledigt.
Ska bli kul att göra något annorlunda än vad man brukar syssla med under påsk.
Eftersom dagen blev som det blev han jag inte träffa Markus något och vi bestämde att vi skulle ses på söndag kväll.
Men runt fyra tiden ser jag plötsligt någon som liknar Markus utanför ICA och då visar det sig att han åkt ner till mig på jobbet bara för att överraska mig med ett påskägg och säga hej.
Det gjorde resten av dagen kan jag lova. Tusan pussar till dig hjärtat<3
// C


Kommentarer
pernilla

ååå vilken fin bild!

2011-04-25 @ 20:19:07
URL: http://pernle.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0