7/4

Uppe med tuppen idag, har hunnit med ganska mycket men det återstår fortfarande en del att styra med inför i morgon och helgen.

Köpte mig en ny träningsdagbok förut, min senaste har tagit slut så dags att investera i en ny.
Jag skriver nämligen lite "dagbok" efter varje träningspass jag har gjort.
Kollade igenom mina böcker och såg att jag började med detta på hösten 2003 då det var ridning, simning och kanot som jag ägnade mig åt.
Sedan minskades de passen ner allt mer och 2006 drog jag ju igång med innebandyn. Väldigt roligt att blicka tillbaka över alla år och se hur och vad man gjorde.
Blev spontan pizza med Karin & Johan efter en sväng på stan, inte okej men gott.
Men sprang nog bort det mesta med Emma Nilsson idag, en 40 min löprunda sen simning, ångbastu och bastu på relaxen i simhallen, inte helt fel!
// C


Kommentarer

fina fina du

2011-04-27 @ 11:42:08
URL: http://mathildatornlof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0