29/8

Underbart!

Att vakna till solen som strålar in genom fönstret, lyssnandes på radio p3 och njuta av frukosten.
Har sedan dess hunnit med en sväng till stan för att hämta en mobil laddare hos sannas jobb, samt cykla igenom hälso universitetet för att försöka få någon uppfattning om vart jag ska sen.
Jag är nog mest nervös för att inte hitta salen där uppropet sker, eftersom jag har en backup plan om jag inte skulle komma in är jag inte lika nervös inför framtiden, även om jag så gärna skulle vilja komma in nu.
Väl hemma igen knäskurade(observera knä) jag golvet eller en tredjedel av ytan(lägenheten är ca 25 kvadrat) och blev helt slut. Lider med alla som förr i tiden och fortfarande knä skurar sina golv.
Nu är det snart dags för lite lunch och fix innan det blir att dra sig iväg till uppropet, 14:15 smäller det så håll alla tummarn och tår ni har!
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0