1:a Snön

6/12

Första snön är ju ändå lite speciellt, lägligt att den råkar infalla just inatt/idag när jag hade bestämt mig för att köra träningspasset ute.
Men du är så välkommen ändå, dock var det väl lite för lite för att jag ska vara nöjd, det syns fortfarande en hel del grönt.
Gick upp tidigt för att äta frukost och se julkalendern, och nu ska jag snart bege mig ut i löparspåret. Eftersom jag missar kvällens beep och löpning fick jag andra order. 8 km, 80% av max. Så tänkte att det är skönare att ha det avklarat innan jobbet än efter då man brukar vara tillräckligt seg ändå.
Så jobb idag och i morgon, sen innebandy på kvällen. Vi har ju reducerat antal innebandypass och kör mellan försäsong nu i december så eftersom vi bara har 3 innebandy pass + en match kvar i denna månad så lär tagget vara grymt på topp inför allt som har med klubba och boll att göra!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0