En ju(l)vlig dag

1/12
Vaknade tidigt och gjorde i ordning frukost brickan för att sedan sätta mig framför julkalendern, kalenderljuset hade jag tänt och det var himla stämningsfullt. Noterbart även att julkalendern verkar ganska bra, så blir nog att följa den trots min ålder;)
Var ute på en långpromenad förut, försökte få det sega i benen att försvinna. Får hoppas de känns någorlunda lätta ikväll iaf.
Olivia kom på besök under eftermiddagen och hade innan bestämt mig för att försöka baka brownies, och tror jag lyckades. Vilket gav mig mitt självförtroende tillbaka sen mitt senaste försök att göra chokladbollar(som misslyckades stot)
Blev trevligt prat och mycket intressanta diskussioner som sedan övergick till lite mer flams då vi kom in på min gamla bilddagbok där kontot fortfarande är kvar och vi skrattade oss igenom ett par år med goa bilder haha.
Nu blir det lite läsning i boken "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer som jag nu gett mig in på, har tyckt den verkar så otroligt ointressant om man läst på bokens baksida men väl inne är den faktist bra.
Träning ikväll och nya tag!!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0