Första vågen!

15/12

Åter i Linköping efter två dagar av jobb och övernattning hos älsklingen i Överum.
Åkte ner på stan direkt efter att jag kom hem hit för att försöka lämna tillbaka halsbandet och ringen, men det gick ju såklart inte för sig. Så lite irriterad på mig själv att jag köpte det, men får väl försöka passa in det i någon outfit.
Fick post idag och information om min kommande studietid låg i brevet, så första vågen av nervositet har nu kommit. Vill helst bara springa och gömma mig när man ser allt, men har förstått att man inte är ensam om att vara nervös inför första skoldagen haha:p
Straxt träning, 3:e innebandy träningen sen 3 december så  lär vara taggat ikväll då vi också tar ut laget inför lördagens match.
Hade en trevlig konversation med min gamla tränare Göran Ekstrand som troligtvis dyker upp och hejjar på lördag också, riktigt kul att få pratas vid och det väcker många fina innebandyminnen till liv. Han gör även en räd i Västervik för att kika på damerna där.
Se wibks intervju med Göran på www.wibk.just.nu/
//C


Kommentarer
sara

ååååå göran!!!

2011-12-15 @ 23:25:04
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0