Ingen vanlig "bakisdag"

4/12

Kom hem 06:00 och 06:09 låg i sängen för att sova lääänge. Trodde jag, men vakna vid 10:00 av telefonen och kunde inte somna om sen. Blev att chilla lite framför datorn innan jag gick ner till Hälsofreak och höll Julia sällskap på jobbet. Åt även mat där vilket gjorde att det inte blev något flottig pizza eller besök på någo snabbmats restaurang för ovanlighetens skull, annars brukar ju det vara mer en regel än undantag på söndagar efter fest.
En tevlig stund som avslutades med att Cissi & Stenis hade vaknat och tittade förbi för käk dom med.
Sedan åkte jag iväg till Sanna en sväng där Linda och Sara var, vi bakade pepparkakor och hade julmys. Riktigt trevligt, fick med mig en burk med pepparkakor hem också. Gott! Blir bara mer och mer imponerad av Sannas alla hushålls bestyr, grymt duktig på allt som har med matlagning/bakning att göra.
När Julia slutat åkte vi hem till mig hade söndagsmys med massa snack och avslutade med att se Sherlock holmes, grymt bra film. Tvåan släpps 16/12 och jag ska defintivit se den!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0