Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag att blomma

29/12

Började dagen med jobb, sedan lagade jag och Markus mat till resten av familjen, hann med en powernapp innan killarna drog iväg på sauna och jag begav mig till sporthallen för träning då träningarna i Linköping blivit inställda denna vecka. Gick bra trots att det var jobbigt, blev inte lika mycket fys denna gång dock vilket var skönt då jag kände mig helt slut i kroppen av någon anledning. Men skönt att få röra på sig ordentligt.
Blev sen mys hemma hos Emma med toast och tv. Massa prat, planer och idéer spånades igenom.
Bästa du!
//C
Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0