Life is your creation

16/12

Det blir vad du gör det till, remember?! Får påminna mig själv ibland då man hamnar lite under ytan och ibland bara lockas med att flyta längs linjen och inte klättra, uppåt och högre.
Hade en bra träning igår, kände verkligen att jag försökte och det gick bra för oss. Hade ett bra samtal med coach också. Dock tråkigt att min tilltänkta backpartner denna vecka och i morgondagens match varit sjuk, så tränarnas planer med 3 femmor gick i stöpet. Annars skulle jag och backen från D2 tränat ihop och varit backpar från start under morgondagens match. Men icke, istället blir jag 5:e backen(resterande backar är borta/sjuka/skadade) och han kör med två femmor och en avlast kedja. Jag kommer få börja vid sidan av, kanske får komma in.
Skit tråkigt men så är det. Sista matchen innan juluppehållet och vi ska göra allt för att ta tre poäng! Roligt att så många kändisar ifrån viken verkar att dyka upp. Kul med lite nära och kära i publiken.
Efteråt vankas det julavslutning med julbord och fest. Ser jag fram emot!
Nu blir det sängen för att tagga inför morgondagen!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0