Mental träning

7/12

Jobbet idag gick fortare än igår, skönt med lite mer rörelse. Åkte hem hit direkt efter eftersom jag glömde ta med mig mat, så blev att laga stuvade makaroner och korv. Mums, blir bara bättre och bättre på det.
Såg fram emot träningen, men väl där skulle vi som inte kunde igår köra beep idag. Såhär i efterhand vill jag bara spola tillbaka tiden för missuppfatta min tidigare beep tid och satte ett alldeles för lågt mål, som gjorde att jag blev sämre denna gång, än gången i sommras. Så skit besviken på mig själv. Det handlar ju bara om psyket, hade ju kunnat fixa fram ännu mer krafter om jag bara bestämt mig för att fixa till just den nivån etc.
Träningen sen gick heller inget vidare, en övning som jag tar med mig i ljust minne, men så sjukt nere nu, känner mig lika mycket värd som en sopsäck, jippie.
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0