Sista matchen år 2011

17/12

Linköpings IBK VS Skattkärr i sporthallen. Det var många Västerviksbor på besök vilket värmde i hjärtat. Vi började matchen bra och hade många lägen men förblev mållösa länge innan Sara B kunde göra 1-0. Vi hade övertaget spelmässigt hela matchen men svårt att få in bollen i skattkärrs tighta försvar. Jag imponerades även stort av deras agressivitet (som dock blev lite väl farlig ibland). Men målskyttet lossnade framförallt i sista perioden då vi drog ifrån till 6-0 efter att ha behållit attityden och tålamodet. Jag fick komma in de sista 10 minutrarna av matchen då vi ledde med 4-0. Var grymt nervös, nervösare än aldrig förr inför ett inhopp. Men det gick mycket bra och är nöjd! Dock tråkigt att inte få mer speltid men det kommer förhoppningsvis.
Efteråt fixade jag iordning mig hemma medan Mor & Far stannade kvar på besök och hjälpte mig med lite grejjer i lägenheten. Sedan bar det av till Julia för julfest!
Det blev en grymt tillställning med god mat, lekar, fest och dans!
Bilder kommer inom kort då jag glömde kameran hos Julia
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0