Träningsvärk!

13/12

Gårdagdens fys och stationsövningar har verkligen satt sina spår idag! Att gå ner för trappor är nästan omöjligt, vilket jag fick erfara idag när jag gick på stan. Men tror inte jag är ensam om att ha träningsvärk idag iaf;)
Försökte hitta lite julklappar men åh vad svårt jag hade att bestämma mig, så skjuter upp det tills söndag då jag och Markus ska fixa det sista. Köpte dock ett halsband, en ring och två nya nagelack till mig, kunde inte låta bli. Men ska nog lämna tillbaka halsbandet och ringen om det går(köpte 2 för 1) då halsbandet är alldeles för långt för min smak och vill inte det ska ligga över klänningen.
Har lucia myst idag med, men lucia firandet i Göteborgs domkyrka, himla fint. Unnade mig en lussebulle och pepparkaka med. Riktig julstämning infann sig.
Nu snart är det dags för träning, vi kör i stora sporthallen idag för att hinna känna på golvet innan matchen på lördag då vi möter Skattkärr. Så kom till Linköpings sporthall kl 13:00 på lördag så blir det åka av!
//C


Kommentarer
Cilla

Hej gullis! nu har även jag skaffat en blogg, varför vet jag inte men tänkte det kunde vara kul. haha :-)dock är den lösenords skyddad så jag skriver lösenordet i ett mail på fb eller nått ;-) Pusspuss <3

2011-12-14 @ 20:28:15
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0