1/2

Första februari år 2011 och jag är ledig. Tog en chill morgon där jag lallade omkring i min älskade morgonrock och tog en lång frukost. Sedan bestämde jag mig för att överaska mamma och pappa med att städa och göra fint. Så drog igång Ljuva rock & roll och damsög så det stod härliga till. Fixade lite nya tulpaner och gjorde det snyggt.
Sedan hämtade jag Charlie Jr och vi gick och mötter karin ute vid Gertrudsvik dagis där hon numera är lite vikarie. En låååång promenad som slutade med ont i fötterna efter och vi styrde upp lite välbehövlig lunch/middag.
Det blev Kycklingwraps som smakade mumma och som avslutning vaniljglass med hemmagjord chokladsås. Oj så gott!
Sedan hade karin lite "senaste nytt från bloggvärlden uppdatering" med mig! Hon visade en sida där en bloggare gör hemmagjorda smycken. Hittade jätte fina saker b.l.a ett svart kors med en vit fjäder i större modell. Synd att hon har beställningsstop till 11/2 annars hade jag köpt ett direkt.
Spana in denna sida och ta er en titt, jag föll direkt för minst hälften.
http://www.itemsbyjohanna.se/item/white-feather-with-cross/





Kommentarer
sara

tack charlie! känns skönt då man antingen fick IG eller G :D javisst kan du få det, imorgon kan jag skicka dom till dig! hur har ni gjort dom där kycklingwrapsen? ;)

2011-02-01 @ 22:26:49
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0