12/2

Började dagen 07:00 med lite jobb, vid två blev det raka spåret till sporthallen för att spela match. Sä(r)vsjö stod för motståndet. 3-4 efter sudden och en match som vi borde vunnit och avgjort i fulltid. Inte rättvist resultat.
Fick 1+1 med mig iaf och blev så j'vla glad när jag gjorde mål i boxplay.

Efter matchen blev det snabbt ombyte för att sedan dra vidare till Emma Sernfalk för lite 25 års firande, och även förlovnings firande då min kusin så romantiskt ordnat till det på hennes födelsedag. Efter lite mat och tårta åkte jag vidare till Emma Stenborg för fest. Hel skön kväll som slutade lite tidigt tyvärr efter en shot för mycket. Men bra roligt fram tills dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0