15/2

Pyssel dag

Tillbringade största delen av förmiddagen med att besvara massa mail och skriva ett antal nya, prata i telefon och fixa i ordning alla mina ekonomi papper. Kände mig som en riktigt kontors nisse. Men nu har jag i alla fall sorterat, rensat och gjort i ordning det mesta inför det som komma skall.
Blev sedan en snabbis ner på stan för att inhandla lite förnödigheter såsom nagelacks och ansikts rengöring, sen råkade det visst bli en ögonskugga också.
Myste till det ordentligt hemma och lagade i ordning Tacos som åts framför Elles trendbibel. Sedan gick jag iväg på massage på TR. Fick ett presentkort i julklapp och det var grymt användbart efter gårdagens fys. Mycket knådande för att få ryggen mjuk igen, men grymt skönt!

Väl hemma igen hittade jag ett paket i brevlådan som visade sig vara från älskade syster. DU lyckas alltid överraska och gör det på ett så spontant och fint sätt. TACK:)

Nu blir det straxt träning med U-laget..

// C



Kommentarer
sara

haha tack charlie!

allt plugg gör att jag inte riktigt är vaken, men ska ändra på det nu med lite uppdatering :p

2011-02-15 @ 21:47:01
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0