2/2

"Att kriga för fred är som att knulla för att bli oskuld"

Var inne på min gamla bildagbok idag och såg att jag hade detta citat på min profil, grovt! men jag tycker det stämmer in på mycket världen över idag! Sjukt att kriga för att man ska sluta kriga, eller?!

Annars har jag varit en sväng på stan med Emma p, tog med Bonus( deras 12 veckor gamla vovve) hem för en promenad, gick inte fort kan jag lova.
Sen blev det lite tacos innan man tog bilen till E.S för fix med innebandyn. På dagens träning förväntade man sig nya fräscha spelövningar, men istället blev det Bip testet Jippi! Nooot.. Fick iaf köra lite två mål på slutet även om benen var lite sega. I morgon blir det jobb 08:30-18:30 så dags för sängen nu:)


// C



Kommentarer
Emma

Sv: Puss på dig



Hahha vadå han lär sig med tiden :)

2011-02-03 @ 15:45:55
URL: http://stenborgopysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0