11/1

Hade tänkt unna mig en sovmorgon och satte kl på 10:00 men givetvis ramlade det in massa sms vid halv nio som gjorde att jag vaknade och inte kunde somna om. Men lika bra var väl det då det stod mycket på dagens schema.

Efter lite bestyr hemma åkte jag och Anja till Emma s för att planera på vår resa till varmare bredgrader, så efter ett stopp på resecentrum satte vi oss med kataloger och dator för att kolla igenom utbudet.
Jag fastnade på Tunisien, såg, lät och verkade bra.. inte lika välbesökt och exploaterat som Gran Canaria, kreta osv men fortfarande med samma standard och till och med billigare enligt den informationen jag fått.
Drog vidare bort mot Actic på eftermidadgen för ett pass med Emma n, när vi står och svettas på crosstrainern kommer det upp på text tv:n "50 döda i kravaller i Tunisien". Kul ju.

Efter passet lagade vi mat. Kyckling enchiladas, är stolt över att 1: jag hittade och kom på tanken att ens försöka, 2: åt alla ingredienser utan problem (och ni som känner mig vet ju hur mitt kära förhållande gällande grönsaker är). 3: det smakade gott med paprika?!?! eller i alla fall ätbart tillsammans med övriga ingredienser.

Annars bestod kvällen av möte med kultur och fritid på mejeriet samt träning.
Tur att man är ledig ibland så man får lite gjort;)





Kommentarer
sara

åh jag vill också åka till värmeeeeen!!

2011-01-13 @ 21:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0