14/1

Bloggen går mot sin egen död och snart min också.
Ingen vet vad problemet är och inte jag heller, så finns nog bara en lösning. Att ta bort den och göra en ny, tråkigt men sant.
Ger den ialla fall helgen på sig i fall någon lyckas hjälpa mig.

Annars har jag idag rett ut ett stort problem. Under gårdagens fikahäng började vi alla sjunga på en viss reklamsnutt men vi visste inte vad de sa. Vi tippade på cashmarii eller cashbarri. Idag fick jag höra bokstaveringen i radion(hörde den 3 gånger påväg till jobbet och 4 gånger hem) = Mix Megapol "mer reklam, mindre musik"
Cashbuddy.se caaaashbuddy.se, kika in och ta en titt så har du pengar på ett kiiick. Ungefär så går det. Väldigt irriterande och fastnar på hjärnan direkt, det var nog inte meningen.
Att jag ens skrivit om den på bloggen bevisar nog hur stört någonting kan fastna på hjärnan, men nu har vi ialla fall löst problemet med ordet.

Ikväll är jag hemma och tar det lugnt, kollar livematchen mellan Banarp och WIBK samt läser i en av alla mina julklappsböcker jag fick. "Bree Tanners andra liv" av Stephenie Meyer. Höga förväntningar på den boken!

Adios!

// C


Kommentarer
sara

varför ska du ta bort den?

2011-01-15 @ 17:12:26
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
sara

du behöver inte ta bort den för det, jag kan kika på det någon dag :)

2011-01-16 @ 23:09:28
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
sara

tack så mycket! :)

jaajust det, jag hade förra matchens resultat i skallen när jag skrev, var föör trött!

ja men visst, du för jättegärna komma hit så kan vi fika lite också :) puss

2011-01-17 @ 14:21:53
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0