24/1

Full rulle varenda dag så har inte hunnit blogga så mycket. Började lördagen med jobb sedan direkt till sporthallen, gameday! Vi vann matchen med 9-3, riktigt skönt och kul att få hänga en balja och göra en assist. Sedan blev det lite tacos och godis hos Sandra. Tyvärr ringde min sjuksrivna chef och sa att min andra chef låg på akuten så jag fick hoppa in och jobba på söndagen. Så gårdagen blev det alltså mer jobb men sen lite mat och mys hos älsklingen i Överum.
Idag blev det jobb hela dagen lång också, halv nio till halv sju och så träning på det. Vi skulle springa av oss träningsvärken tyckte vår tränare så blev fys i nästan en timme innan vi körde lite skott övningar. Är ganska trött nu så blir snart sängen så jag orkar upp och jobba i morgonbitti igen. Ser fram emot min januari lön, tror den kan bli rätt saftig!;)


Peace
// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0