25/1

Idag kom Sara in en sväng på jobbet och vi pratade en liten stund, alltid kul med lite sällskap om det är lugnt i butiken.
När jag kom hem blev det lite mat och läsning. Började läsa boken "Finns inte på kartan" och enligt det jag läst än så länge verkar den bra.
Fick sätta klockan så jag skulle hinna damma och städa lite innan man fick leka taxi och hämta mamma.
Ni som känner mig vet ju hur jag kan försvinna in i böckernas värld utan aning om varken tid eller rum.

I väntan på mamma passade jag på att springa in på Chrisma och boka klipptid, fick en tid på torsdag så Vewe kan fixa i ordning min lugg som numera ska ligga på sidan.

Snart dags för kvällens träning med U-dam, men först lite mer läsning;)

// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0