31/1

Only my shadow as company

Började morgonen med massa data bestyr vilket tog sin lilla tid. Sen tog jag en liten promenad innan lunch och jobb, skönt att solen var uppe en sväng innan det mulnade på.
Fick mitt schema för Februari idag och hör och häpna så är jag ledig i morgon och på onsdag. Dock kan det vara väldigt bra för har 1000 saker att fixa och ordna känns det som.

Träningen idag kändes bra, eller inte spelet eller min prestation just idag men vi spelare kändes bra, som om vi vad på bra humör nästan allihopa.
Tråkigt nu dock att jag fått ont i halsen, kan inte svälja.. det bara kom poff sådär, så jag hoppas det bara är något mysko kropps fel som försvinner tills i morgon!

// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0