4/1

Skulle egentligen varit ledig idag, men eftersom båda mina chefer är lite halvskadade fick jag hoppa in första passet. Hade gett vad som helst för att kunna ligga kvar i sängen när klockan ringde vid 07:15, somnade inte förän efter två i natt tack vara att brorsan kom upp med hostmedicin. Guldstjärna till dig bror. Men ingen sovmorgon här inte, upp och iväg till jobbet.
Drog vidare ner mot stan med Karin när jobbet var slutfört. Har fixat nya sulor till mina innebandy skor som jag haft lite problem med. Så nu hoppas jag att det slutar göra ont i fötterna.

Fortfarande förkyld och hostig, men ska iväg och ta hand om mitt lag ändå, får se vem av mig och perra så rösten försvinner först på haha.

Nu blir det omelett och hett citron vatten!

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0