10/3

CHINA

Blev ett besök hos tandläkaren i morse för att kolla så allt stod rätt till med min krona, och det gjorde det ju som tur var.
Efter det blev det frukost i lugn och ro och sedan iväg till stan med Karin för att möta upp Josse, Stenborg, Svahn och Emma. En tur i affärerna där det inhandlades lite roligheter, och sen lunchdags som vi intog på China.
Nu har jag fixat och donat lite, kollade igenom alla rosa alternativ för helgen och insåg att jag hade mer rosa plagg än vad jag anade haha. Nu är det dags för träning.
// C



Kommentarer
Emma

SV: åh tack syster! jag kommer behöva hjälp här framöver. Har slut prov i idrott och hälsa A och på ekologi i naturkunskap om några veckor och då behöver jag all hjälp jag kan få :) puss

2011-03-11 @ 12:10:50
URL: http://stenborgopysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0