1/3

Ny månad nya möjligheter!

Startade denna månad med att stiga upp 06:30 för ett simpass. Trodde jag skulle balla ur i sista sekunden men eftersom jag varit så duktig kvällen innan och packat och lagt fram allt så kunde jag ju inte bara strunta i det.
Har känt mig väldigt sund och frisk hela dagen nu faktist så man grundar sig bra på lite simning, dock avrådde mamma mig starkt eftersom jag skulle jobba halv nio-halv sju och sedan dirket för träning i sporthallen men tro det eller ej så är jag ganska pigg fortfarande. ( Kan åtminstonde hålla ögonen öppna)
Men jobbar tidigt varje dag denna vecka så det är bara bra om jag blir slutkörd så jag kommer i säng lite skapligt.
Nu blir det pappersarbete med sportgruppen och sista jobbet med Åland innan sängdags, hoppas er tisdag varit bra!
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0