15/3

Run Bitch Run

En vääääldigt lugn dag för fröken Åström kan man säga.
Sov ända till halv tio men det var skönt eftersom jag vaknat otaliga gånger inatt pga mardröm. Drömde en fortsättning på en mardröm jag haft tidigare och nu kan vi verkligen prata skräckfilm. I min förra dröm piskades en man till döds i ett omklädningsrum, och nu fick jag reda på vem mördaren var efter att han dödat två personer till USCH! att drömmarna kan vara så sjuka! Det händer ofta att jag drömmer samma eller liknade drömmar flera gånger om, någon mer än jag som gör det?

Annars blev det lite handling och sen pyssel hemma innan träning. Gick över förväntan att springa bort till sporthallen och sedan köra ett pass innebandy. Var väldigt skönt att ha tagit första löpar klivet så nu får jag hoppas jag fortsätter. Vem vet kanske blir några lopp i vår och sommar, alltid roligt att utmana sig själv:)

Nu ska jag sova gott utan hemska drömmar hoppas jag!

// C



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0