19/3

Vaknade av att mamma började damsuga klockan 08:00
Så gick upp och bestämde mig för att ta en joggingtur i det härliga vädret, han även med en pratstund med syrran innan dess. Men underbart skönt var det ute och allt går verkligen mycket lättare när solen skiner.
Nu blir det snart att åka iväg till Överum för att se Antvardens herrar spela och sen direkt iväg till Linköping för att se Linköping-Warberg.
Nu har jag också släppt bomben om min tatuering för familjen. De blev nog besvikna på mig men dettar är ett val jag gjort och jag vägrar bli en person som ångar allt jag inte gjorde när jag är 85 och sitter i gungstol om kvällarna.
// C


Kommentarer
sara

vad fint det blev charlie!

du bestämer vad du vill göra så du gjorde helt rätt :)

2011-03-19 @ 12:28:25
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/
lisa

snygg! :)

2011-03-20 @ 10:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0