29/3

Nu har jag fått luft under vingarna, snart lyfter jag.

8 timmars sömn på två dygn är inte okej för mig som vanligtvis minst måste ha 8 timmar per natt, så ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu.
Kallsvettades hela morgonen, mådde skit, kunde inte svälja för hade så ont i halsen så blev ingen frukost heller för det gick helt enkelt inte. Men på jobbet blev det ett par ibumetin, ett antal koppar hett citron vatten och strepsil.. och faktist så har jag inte lika ont i halsen och känner mig inte lika hängig nu när jag fått lite mat i magen oxå.. Är frisk till torsdag absolut senast, det ska jag se till, 75% är viljestyrka så positivt tänkande nu i ett par dagar.
Peppar med en bild från Malaga när vi efter blod, svett och tårar äntligen nådde toppen på vårt berg.
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0