31/3

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Emmas födelsedag!

Emma och jag hade planerat in en lite promenad och brunch på stan innan hon började jobba men istället för detta åkte jag hem till henne med bilen innan utsatt tid och kidnappade henne lite diskret.
Vi begav oss ut på landsvägen och det tog ända tills sista svängen innan hon listade ut vart vi skulle.
Födelsedags, sjuklingskalas och god brunch hos Emma P som liksom jag är sjuk men under recover, och Emma N lite snuvig sisådär. Så blev goda frallor i ugn, frukt och en kladdig chokladkaka till efterrätt.
Mycket mysigt och bra förmiddag med fina flickor!
På eftermiddagen blev det att hämta alla kakor som jag har sålt, så nu är hela finrummet fullt av chokladbollar, chokladflarn och godis etc. Sen en promenad med självaste Wibergska, och självklart började det regna och snöa när vi skulle gå men vad gör väl det, i helgen pratar dom om 15 grader varmt och då ska det jäklar njutas( efter man jobbat klart dvs)
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0