Första julklappen!

29/11

Gårdags kvällen avslutades med film, vi såg Bridesmaides. Den var bra, men ibland lite för pinsam vilket gjorde att jag och Lisa fick turas om att springa iväg från filmen när vi inte stod ut med att kolla. Men sluta bra och sånt är alltid fint att ha på näthinnan innan man somnar.
Blev tidigt uppvak då Lisas klocka ringde redan 04:45. Men kunde somna om en stund när hon stuckit iväg till jobbet.
Var nere på stan en sväng förut och mötte upp Lisa igen som fått sluta lite tidigare, blev en spontanfika. Sedan kikade jag runt efter ett par svarta jeans som jag är ute efter, men hittade inga som kändes rätt.
Inhandlade istället årets första julklapp som jag nu slagit in så fint. Brukar inte vara ute i god tid utan gillar att ha lite tidspress liksom, då är man mer effektiv. Men eftersom jag hade tid över idag tänkte jag att jag kunde passa på.
Nu blir det snart att dra iväg til gymmet och köra vårt MAQ pass. Laget har tid vid sex men eftersom jag ska faddra för F99 efter måste jag gå tidigare så då får jag köra nu istället så jag hinner med allt. Efter blir det bilen mot Överum, sent men får gå. Hellre det än att åka innan sju i morgonbitti.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0