L I N K Ö P I N G !

20/11

Vaknade upp med älsklingen efter en ganska så sömlös natt pga hostan som inte ger med sig, men var ändå pigg. Tror det beror på att man mår så bra förövrigt liksom.
Stenborg kom med tåget tidigt så hon titta förbi innan vi drog på matchsamling inför LIBK-TT som började 13:00.
Första perioden var en rörig tillställning där vi var ganska slappa i försvaret och stod och petade med klubborna istället för att gå in och "kötta"(Som Rosén skulle sagt), 5-4 i periodpaus.
Hade inga stora förhoppningar om att få spela men alltid hoppas man ju och när coach sa att jag spela från start i 2:a perioden blev jag sjukt nervös. Jag hade fått en uppgift att vara fysisk mot spelarna på min kant som var ganska lika mig själv men typ 1 huvud längre. Men det gick faktist riktigt bra trots nervositet, tror det bara gjorde att adrenalinet pumpade ännu mer och gjorde en fokuserad.
Slutresultat 12-6 och är nöjd över min insats, fick en huvudsaklig uppgift och det var jäkligt skönt att kunna utföra den bra! Det ger självförtroendet en kick.
Efter matchen snackade jag och Pasi med våra fadderbarn vi ska komma att faddra för någon träning, ska bli roligt ändå tycker jag:)
Åkte sedan och åt mat med Markus innan han tog tåget tillbaka till Överum.
Nu blir det tv mys och lite städning, försöker klura ut hur och var jag ska vara i morgon, lite nervös över allt.
OBS
Har fått lite kommentarer från folk som undrade över mitt inlägg "Reaktioner" tidigare i veckan, och  det är inte laget i linköping jag syftar på utan alltså mitt gamla lag där jag fått höra en del om attityden.

//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0