Ledsen!

18/11

Gårdagens träning gick okej, fick jaga mycket i box som forward vilket jag inte är så van vid, men nyttigt.
Under matchuttagningen visade det sig att jag får börja bänk utan någon närmare motivering. Så sjukt surt och blir så grymt besviken och ledsen! Så grät en skvätt men nu är det mesta av besvikelsen över och jag blickar framåt.
En person sa till mig att "bli inte ledsen, bara köra på hårdare direkt" Men jag sa att klart som fan jag måste få bli ledsen, jag bryr mig och tar åt mig. Blir man inte berörd av ett sådant beslut så kan man ju inte bli glad när man väl får spela, då kan det lika gärna kvitta.
Så nu har jag ömkat färdigt och ser fram emot söndagen, lär mig alltid något nytt och tåget tuffar vidare så bara att hänga på med lite extra kol i pannan!
Idag blir det jobb, sedan tacos med Sandy och slutligen Idoltittande med henne och My, dock kommer jag kräva datornärvaro då jag gärna vill se Mullsjö-Linköping som visas live på svenska spels hemsidan 19:00 Hejja Crusaders

//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0