Tur i oturen?

14/11

Som några vet har ju jag varit den enda som inte fått skorna vi beställt från Asics. Trots samma strl som flertalet andra var det just mina par som inte fanns, något blev fel och jag fick inga.
Istället fick jag nu i lördags äntligen en lapp om att jag kunde hämta ut skorna antingen på intersport i gränden eller Ikano.
I Gränden visste jag ju redan att de inte fanns i min strl så åkte ut till Ikano i förmiddags för att försöka hitta ett par där.
Men min strl var slut även på Ikano och jag trodde hoppet var kört. Istället plockar personalen fram en "ny" sko som inte fanns på Intersport i gränden när vi var där och prova.
Specialanpassad för innebandy och den satt som gjuten. Den långa väntan var värd för att få en sko som satt bättre än den jag egentligen hade beställt.
Har nyss bokat biljetter åt mig och Markus  till Breaking Dawn på lördag kväll, kan knappt bärga mig!
Och nu ska jag snart åka iväg till Bäckeper för att kolla lite elitserie innebandy innan det är dags för egen träning.
//C
Dessa två hade jag provat först och beställt den högra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0