A moment to remember

9/10

Täby - Linköpings IBK
5-6
Så jäkla gött med vinst! En riktigt spännande och rolig match som kändes bra och jag är nöjd, över mig själv och över laget! Att vi kan vända underläga och jobba vidare och vinna! Så grymt bra moral och laganda när vi peppar varandra så bra.
Fick för första gången spela en hel match i div1 och jag är själaglad. Vår femma("tredje femman") blir bara bättre och bättre, fick köra två hela perioder innan coach gick ner på folk. Jag fick fortsätta lira i "andra femman" och det gick riktigt bra med tanke på hur nervös jag kände mig.
Motivationen får verkligen en kick och gör en bara mer sporrad att tränat vidare ännu hårdare nu än förut så man får fortsatt förtroende fler gånger. Härligt också att dagens målkung(drottning) Emma Stenborg kunde göra avgörande målet och satte två innan dess.
Vi är nu det enda laget i serien som tagit full poäng hittills och är nu serieledare!

// C


Kommentarer
sara

Vad roligt Charlie att att det går så bra för dig och att du får spela en massa, men jag hade ju inte trott något annat heller ;) massa pussar och kramar från ett soligt Koh Pangang! <3



Kul att du läser vår reseblogg! :) mer bilde kommer pussar

2011-10-11 @ 07:44:52
URL: http://saraaalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0