Making a change

27/10

En lång dag på stan som började redan vid elva. På spaning kan man säga efter lite inspiration och saker. Hitta dock inget som jag kan ha nytta av, förutom en väldas massa kläder på till mig själv som jag blev grymt sugen på. Men efter dagens besök hos frissan får jag hushålla lite med slantarna.
Åt lunch med Sanna och den timmen gick sjukligt fort för vi hade så mycket att prata om haha.
Efter det blev det besök hos frisören för lite toppklippning och färgning av slingor. Blev ungefär som senast bara att slingorna låg lite tätate och den mörka färgen blev brun(guldbrun) istället för röd(koppar) Kan inte påstå jag blev supernöjd men det blev okej, och ska känna lite på det så får vi se sen.
Köpte mig också en ny höstjacka. Halva priset på H&M och slog till med en kamelbrun i en lite tightare modell för ovanlighetens skull(aldrig haft någon liknande färg förut) Så får hoppas jag trivs i den.
Snart dags för träning men först lite packning inför lördagen.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0