På´t igen

18/10

Dags för jobb igen och i nuläget är jag ganska så glad över att jag jobbar inomhus, för fy så grått och kallt det har varit ute idag, en riktigt risig höstdag.
Jobbet gick bra, fick ett pass extra i morgon samt ska jag på en kurs på torsdag, så fint med lite extra pengar utöver beräknad inkomst denna månad:)
Nu är jag hemma över natten i västervik, ska ladda upp med lite mat;) Mamma hjälper mig att ordna lite matlådor att ha i frysen, sådant uppskattas. Sen blir det nog sängen tidigt, så jag kan vakna pigg och fräsch i morgonbitti:)
Gamla klubben WIBK ställde lite frågor förra veckan som ligger ute på deras hemsida nu.
Hjärtat och jag har 68 månader idag, längtar till helgen då vi ska få umgås massor !
//C


Kommentarer
Karin Wiberg

Du är bäst gumman!:D och grattis i efterskott till alla månader haha;) puss och kram<3

2011-10-20 @ 20:55:28
Karin Wiberg

Du är bäst gumman!:D och grattis i efterskott till alla månader haha;) puss och kram<3

2011-10-20 @ 20:56:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0