Det känns i luften, i kroppen och omkring mig

21/9

Har en grymt skön känsla i kroppen just nu som jag bara ska glida vidare på.
det känns i kroppen, i själen och nästan överallt. En positiv våg som fortsätter rulla fram.
Träningen idag började väldigt knackigt, speciellt moment träningen. Men vi gav oss inte och det gick bättre och bättre. Alla tände till rejält på slutet och det kändes som vår energi syndes på plan.
Själv gick jag från senaste tidens "meshet" vid konfrontation vid spelare till " det ska fan inte vara kul att möta mig på plan", känns som gamla men samtidigt nya Charlie börjar komma fram igen.
Stukade dock till foten 3 min innan träningens slut, blev grymt besviken trots det var så lite tid kvar, men hade kunnat köra på ett bra tag till annars.
Nu blir det högläge i soffan med lindad fot och mys läsa lite i min bok.
// C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0