From rain to sunshine

22/9

Dagen började bra med en morgon tur på cykeln, sedan lite tvätt och städning.
Sedan var det dags för en tur på stan och hitta födelsedagspresent till svärfar, tror inte han läser min blogg;) så kan nog skriva att det blev en blå rutig skjorta med gråa inslag och en grå kofta med knappar i samma grå färg som skjortan. Väldigt modernt men tror det kommer bli snygg på.
DOCK!!! tog det väldigt lång tid att hitta något och jag var riktigt sur när jag gick omkring själv på stan med en mobil som dessutom lagt av och pinkoden blivit spärrad.
Tur att man har fina fantastiska Sanna som finns nära till hands och hjälpte mig att lösa detta, fick en trevlig pratstund på köpet vilket piggade upp rejält.
Sedan blev det hem och leka snickare igen, pappa var förbi påvägen hem från en kurs med jobbet så vi snickra ihop mitt nya badrumsskåp och lite hyllor etc. Det börjar ta sig allt.
Träning efter som gick bra, vi i femman blir bättre och bättre ihop, och som jag skrev igår börjar jag hitta tillbaka till mitt gamla go igen!
Seriepremiär på söndag och tagg så innibomben!!!!!!
Enda bilden i Linköpingströjan, får duga tills de nya (och förhoppningsvis snyggare) kommer senare.
//C


Kommentarer
Emma

SV: Föreläsaren hette Kristina Landgren, tror hon är tränare för pixbos damlag :) inte en aning om det går att kolla på det men hon var riktigt duktig

2011-09-26 @ 13:17:13
URL: http://emmmape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0