Aprilskämt *4

1/4
Förlust mot JIK med 9-7! förståligt om man ligger under med 5-0 i andra perioden...
Jag fick komma in i slutet av andra och får en utvisning i mitt första byte, fasthållning sa dommaren?! vad han fick de ifrån undrar jag och alla andra fortfarande men vi gjorde mål i box så bra det iaf.
Fick komma in sen i 3:e igen efter ca 5 min, gick kanon tills jag får en utvisning igen när det är 4 min kvar av matchen, upprepade förseelser inom laget, kul?! NEJ! Kommer in efter 2 min och bryter bollen ifrån pointen och får i princip friläge, skjuter målvakten rakt i magen, BOOOM! Aprilskämt nr 3 och matchen slutade ju med förlust vilket får räknas som skämt nr 4. Inte okej att släppa in så många mål i början av matcherna.
Men hoppet lever fortfarande och vi laddar om med stenhård träning inför fredagens batalj som blir vinna eller försvinna!
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0