PT

19/4

Idag har jag och Bäck haft genomgång med Studiofitness pt. Eftersom de har byggt om och skaffat nya maskiner mm kände vi oss lite osäkra och behövde lite hjälp.
Och jäklar vilken hjälp vi fick!!! Bra övningar och genomgångar, vi hade även lite anatomidiskussioner emellanåt vilket var lärorikt:)
Pt:n (även massageterapeut) var mycket skicklig och vi kunde konstatera att mina axelproblem berodde framförallt på svaghet i min högra supraspinatus. Fascinerande och irriterande, men bara bita i äpplet och jobba bort det!
Om någon därute funderar på vilket gym ni ska välja här i Linköping så rekommenderar jag Studio Fitness, de nysatsar verkligen och har utvecklats mycket.
//C


Kommentarer
Anonym

Så kul att PT ger er något nytt i alla fall. Hoppas det går bra med träningen etc.



http://alopexemmelie.blogspot.com/

2012-04-21 @ 01:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0