Augusti

1/8
 
Idag är det 1 år sedan en av de finaste personerna i mitt liv gick bort. Min mormor som alltid funnits där i vått och tort. Som alltid varit glad och positiv i mån om att hjälpa andra. Det har varit tungt speciellt under de tillfällena under ett år som man så givet har setts, påsk, midsommar, födelsedagar och jul etc. Men vi minns istället allt det fina vi fått uppleva och glädjs åt allt det vi fått vara med om tillsammans. 
Många tankar till dig idag älskade mormor<3
 
I morgon får även min farmor sin sista vila då hon begravs och jag hoppas och tror att hon tycker det är skönt då hon får vila efter en lång tids sjukdom och snart kommer de båda få vila i frid.
 
Över till annan uppdatering så har Västerviks folk varit på besök idag, mamma och Emmelie var här och hälsade på och senare kom även Vewe, Christian och Melvin på fika. En trevlig stund innan det var dags för träning där stumma lår gjorde sig påminda. Intervaller stod på schemat och det var verkligen som att cykla i stark motvind. Men alltid lika go känsla när man väl är klar!
 
Korta notiser...
* Förlora med flit på grund av regler som gör att 2:an får lättare motstånd? Skandal i OS efter badminton fiaskot
* När jag kom hem från träningen hade Markus lagat bulgur, currysås och kyckling och lagt upp allt format som ett hjärta på tallriken<3
* 2 dagar kvar till Swedish Floorball Open, så boka in fredag och lördag på hamnplan i Västervik
* Vart är sommaren?
 


Kommentarer
Emmelie

<3

Svar: <3
Charlie

2012-08-03 @ 10:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0