T2

29/8


Termin 2 har dragit igång och det känns som det kommer bli en rolig termin, men riktigt tuff. Många arbeten och rapporter som ska göras vilket inte är min starka sida så.....

Men ser fram emot kommande höst med allt vad den innebär skola, plugg, träning,matcher, kravaller mm. Sen får vi ju se hur jag ska lyckas kombinera allt men går just nu efter" kan HON kan JAG!"

I helgen väntas Elitturnering, Vi möter Huddinge (SSL) och Warberg(div 1) Herrarna möter Warberg(SSL) och Åby(allsvenskan, tror jag). Så har du en ledig stund i helgen ta dig en tur till sporthallen.

Vi möter dock Huddinge i Folkungahallen 19:00 på fredag kväll.

//C                                     

l

Bilder ifrån vår nolleolympiadträning som är en av två grejer vi har hand om, eftersom det alltid är T3 som är ansvariga för nollningen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0