Logic will take you from A to B, Imagination will take you everywhere

11/12


Händelserika dagar och veckor. Tenta plugg, rehab, träningar, matcher, umgänge mm. Försöker hinna med allt och lite till, vilket vi får se om jag lyckas.

Går i alla fall frammåt med mitt knä. Testade idag att köra lite övningar med klubba och boll på planen och det var otroligt kul om än lite läskigt. Fick under sjugymnastens uppsikt även köra lite accelerations övningar på rak sträcka som slog väl ut. Så länge knät inte svullnar upp under natten så kanske det blir att träna vändningar i morgon, HOPPAS!!

Saknar alla mina vänner och min familj som är utspridda runt om i Sverige!

//C

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0