Motivation

19/2

Linköpings IBK vs Telge
4-0 var resultatet efter tre spelade perioder och vi fortsätter avancera! Vi orkade hela matchen vilken inte telge gjorde, varken fysik eller humör. Men de var inte utan chanser, de var tuffa i närkamperna och hade 2-3 ribba/stolpe. Men kul att vi kunde hålla nollan ändå och att vi körde på tre kedjor hela matchen. Vi var två backpar och jag var i ett av dom. Kändes som om jag kunde prestera ytterligare vad gäller hålla i boll och passningar, men hade bra uppspel och fick dom på djup vilket var det viktigaste.
Extra kul eftersom jag i höstas fick nöta bänk hela telge matchen(vinst 2-5) och nu körde vi med två backpar och fick spela hela. Utvecklande!
Såg sedan Markus och deras match direkt efter, tyvärr uddamåls förlust för dom.
Nu tvättar jag och styr i ordning matlåda tills i morgon. Tror jag pluggat klar vilket känns ovanligt, har ju suttit sent på söndagskvällar annars;)
men motivationshöjande där har varit nya choklad sporten som kommit, helt klart ny favorit och dessa två fick förgylla min söndagskväll.
//C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0