Som man bäddar får man ligga..

9/1
Spelade lite halvdan igår och resulterade i ännu mera halv dan idag, men ångrar mig absolut inte.
Just för att igår fick jag tillbaka så himla mycket, och det är sånna tillfällen som ger en kraft att kämpa på när det går tungt.
Har inte gjort mycket idag förutom storstädat lägenheten, tagit bort allt julpynt och bytt lakan. Så nu borde jag ha gnuggat bort alla förkylningsbasilusker också.
Jag lägger upp en egotrippad bild för första och sista gången, bollen jag gjorde mitt första mål med, fick jag med mig hem från laget och så läste jag detta i tidningen i morse. Just för att idag är jag stolt och glad!
//C


Kommentarer
Micke E

Grattis till bra betyg och till "baljan"!!

2012-01-09 @ 23:26:07
larsson

härligt charlie, kör hårt!

2012-01-10 @ 01:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0